Hotel Grand Matej *** v srdci SlovenskaPríjemný a nerušený relaxKonferencie, workshopyHotelová reštauráciaReštaurácia Matej na oslavy a posedenia

Príchod

Odchod

Dospelí

Deti

Kniha návštev Hotel Grand Matej *** Banská Štiavnica

 

Kniha návštev

 

V prípade, že aj vy máte chuť sa podeliť s ostatnými so svojimi zážitkami, chvíľami strávenými v hoteli GRAND Matej, neváhajte a napíšte nám na e-mailovú adresu recepcia@grandmatej.sk a my Vám to uverejníme. Prípadne nám napíšte prostredníctvom svojho účtu na Facebooku.

 

Ďakujeme veľmi pekne.

 

Tím hotela GRAND Matej

 

 

 

 

 

Mirka, v prvom rade by som Ti chcela veľmi pekne poďakovať za tvoju ochotu a flexibilitu pri organizácií a poskytnutie nám priestorov pre náš event. Zákazníci boli veľmi spokojní a to je pre mňa najdôležitejšie :). Bola som spokojná ako s personálom, tak aj s priestormi, so sprievodcom a s kapelou tiež, takže ešte raz veľká vďaka.

  

Alica Václavíková, Internal Project Sales, CDP, spol. s r.o. 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dobrý deň,

 

spolu s manželom sa chceme veľmi pekne poďakovať prevádzkárke pani Semanovej za výbornú komunikáciu, obsluhu, stravu a celý chod našej svadby 12. mája 2012. Veľmi pekne ďakujeme všetko bolo na výbornú :)

 

S pozdravom manželia Katarína, Martin

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dobré dopoledne paní Semanová,

 

děkuji za kalkulaci a rovněž Vám i všem z personálu hotelu za dokonalou péči o hosty. Kolegové se cítili výborně, na stravu pěli přímo ódy. Přeji krásné jarní dny

 

Marie Vávrová, ADM Olomouc

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dobrý deň,

 

Dnes sa mi ozval náš obchodný partner z Maďarska, pre ktorého sme u Vás rezervovali víkendový pobyt. Rád by som Vám tlmočil ích poďakovanie za príjemný prístup personálu hotela. Boli spokojní s ubytovaním, programom Geolog aj so stravou.

 

Na druhú stranu však boli sklamaní, že sa im nepodarilo absolvovať jaskynný parný kúpeľ, keďže cestou do Sklenených Teplíc sa zdržali kvôli havárii a po ½ hod. meškania ich už nechceli pustiť dovnútra s tým, že majú plno. Je to ľúto aj mne, keďže som im pred odchodom prezentoval čo všetko ich u Vás čaká a tešili sa na všetky body programu. Spomeňte prosím personálu v Sklených Tepliciach, že niekedy by možno stačilo trochu porozumenia pri takýchto prípadoch meškania. Určite by sa to dalo vyriešiť pridaním dvoch lehátok, prípadne iným spôsobom, na ktorý už určite bol nejaký precedens. Je škoda, že dobré dojmy z Banskej Štiavnice a okolia musel pokaziť taký malý časový sklz.

 

Ďakujem Vám ešte raz za ústretovosť a príjemný prístup.

Prajem pekný deň.

 

Marek Jasaň, riaditeľ Phobos spol. s r.o.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dobrý deň pani prevadzkarka, 

 

Dovoľte mi prostredníctvom tohto e-mailu sa Vám veľmi pekne poďakovať ze celú organizáciu a priebeh nášho pobytu v hoteli Grand Matej. Z Vášho hotela si odnášame domov hlavne veľmi veľa zážitkov, ktoré dlho ostanú preberané medzi kolegami.


Dovolim si povedat, že zo všetkých akcií, na ktorých sme sa zúčastnili bola táto akcia tá najlepšia zo všetkých. Za toto všetko Vám patrí moje úprimné poďakovanie, ako ste pre nás celú akciu zariadili a ako ste mi bola vo všetkom nápomocná. Obzvláš mi dovoľte opätovne vyzdvihnúť Vás a to už od prvotnej komunikácie kedy som Vás oslovil, pričom mojich otázok a prosieb bolo neúrekom :) Svoje poďakovnie posielam aj za všetkých kolegov, vrátane nášho vedenia.


Prajem Vám krásny deň :)


S pozdravom

Tomáš ELIAŠ,  Facility Manager, DHL Supply Chain

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Vážená pani riaditeľka,

 

ešte raz pekne ďakujeme za ochotu a spoluprácu pri stretnutí českých a slovenských spisovateľov v Banskej Štiavnici. Váš hotel je veľmi pekný, milý bol aj personál. Spisovatelia sa u Vás dobre cítili. Očarení boli nielen miestom, ale aj celkovou atmosférou. Je veľký predpodklad, že sa do Štiavnice a Vášho hotela vrátia. Ešte raz pekne ďakujeme.

 

Ostávame s pozdravom

Jozef Leikert   

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dobrý deň,

radi by sme sa poďakovali pani prevádzkarke Semanovej za výbornú prácu pri organizácii svadby 3.9.2011 a rovnako aj celému pracovnému tímu.

 

Boli ste skvelí, srdečná vďaka.

Svadobní rodicia

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dobrý deň,

uplynulý víkend sme strávili jednu noc vo Vašom hoteli, ktorého kvalitu sme mali už viackrát možnosť oceniť a napriek tomu sme boli príjemne prekvapení, pretože sme prvý krát na početných cestách s ubytovaním v hoteloch rôznych kategórií (vrátane 4* až 5* - doma aj v zahraničí) s našimi dvomi chlpatými miláčikmi našli na izbe pripravenú misku na vodu, uterák na labky a vrecúško na uchovanie čistoty okolia. Ešte sme nestihli vybaliť a zaklopala pani pokojská, aby doniesla ešte jednu "výbavičku", pretože "....máte dvoch psíkov". Do takéhoto hotela sa určite vrátime (napríklad aj preto, že sme pre nabitý program nestíhli vyskúšať wellness), pretože z neho dýcha láska a úcta ku klientovi a potom vôbec nevadí, že výťah chodí len na tretie poschodie, alebo počet parkovacích miest hneď pri hoteli je obmedzený....

 

Preto ďakujeme milému personálu a majiteľom prajeme stále "plný dom" spokojných hostí.

Vierka a Peter

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dobrý deň,

chcel by som aj takouto formou poďakovať za veľmi príjemnú a ochotnú obsluhu 12.5. poobede a 13.5. ráno.

 

S pozdravom / Best regards,

Peter Serdahely, Product manager, Bayer, spol. s r.o.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Nádobu sme nenašli. O nič nejde, ale keby ste ju našli, odložte ju, my sa do Banskej Štiavnice vrátime najneskôr na Silvestra :) Ďakujeme vám za všetko, po všetkých skúsenostiach a peripetiách s prípravami svadby musíme povedať, že vaše služby boli veľmi profesionálne, ozaj také aké majú byť. A to ste boli asi jediný z mnohých, s ktorými sme celú akciu riešili.

 

Tak ešte raz ďakujem a prajem všetko dobré. Keď budeme v BŠ určite sa zastavíme.

 

S pozdravom
Eva Péč Brezinvá

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dobrý deň, asi ťažko nájdeme iba jednu vec, ktorá sa nám u Vás páčila. Prežili sme s manželkou nádherný predĺžený víkend. Personál bol fantastický a služby hotela úplne splnili naše očakávania. Všetko bolo perfektné, hotel čistučký, voňavý a osobitne chceme pochváliť kuchára a jeho jablkovú štrúdlu, ktorá bola skrátka božská. 
 
Ďakujeme, radi sa ku Vám vrátime. Peter a Slávka Lacový

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dobrý deň, chcel by som aj takouto formou poďakovať za veľmi príjemnú a ochotnú obsluhu 12.5. poobede a 13.5. ráno.

 

S pozdravom

Peter Serdahely, Product Manager H/I Bayer spol. s r.o. 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dobrý deň pani Semanová, ešte raz by sme sa Vám radi poďakovali za úplne skvelú organizáciu nášho svadobného posedenia v sobotu. Všetko bolo tako sme si predstavovali, hotel, jedlo, výzdoby, úplne všetko hodnotíme na jednotku.

 

Ďakujeme :) Manželia Szokovi

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dobrý deň , chcem Vám  napísať ako nám bolo. Je to krásny zážitok, Bnská Štiavnica je neuveriteľne krásna a fotogenická. Najväčší úspech však malo fáranie do bane. To nemalo chybu a muž bol takto pod zemou 1x. Je to predsa len iné, ako keď sa ide do jaskyne. Vstupy do múzeí, hradov a galérií boli veľmi  pekné a hlavne zaujímavé, my sme si priplatili aj nočnú prehliadku mesta so sprievodcom a s fakľami. Naozaj pekné.

 

Najväčši negatívum na celom pobyte bola teplota! Štiavnica je len do kopca, alebo z kopca a v tom teple  to bolo nesmierne úmorné.  Len to nik neovplyvní   Ale tak sme objavili krásne arborétum pri Lesníckej škole - chceli sme sa skryť pred slnkom.

 

K hotelu - trošku nás v tom teple vytrénoval pokazený výťah a tak sme denne šlapali na 5. poschodie. Opäť to nie je problém, keby neboli také vysoké teploty. Ubytovanie bolo pekné. Personál bol veľmi ústretový a milý, mali záujem. Cítili sme sa veľmi dobre.

 

Snáď len pre druhých - mali sme mať v cene posedenie v kaviarni Divná pani - ale keď sme tam prišli, nevedeli o nás Ale to je taká drobnosť. Musím však pochváliť personál reštaurácie. Chodíme všade, aj do zahraničia,  so psom. V zahraničí je bežné,  že keď vojdete do reštaurácie a je teplo, automaticky donesú, alebo ponúknu že donesú  misku s vodou pre psa. Na Slovensku sa nám stalo po 1x práve tu, že sa nás čašníčka vždy  opýtala, či má psovi doniesť vodu.

 

Len škoda tej teploty, boli by sme si to užili viacej :-)

Ďakujem agentúre ADINA, že mi to sprostredkovali.  Prajem Vám veľa spokojných klientov !

Božena Hideghétiová

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dovolte mi este raz sa Vam podakovat za ochotu, spolupracu a sluzby, ktore nam boli poskytnute v Hoteli Grand Matej. Som Vam zaviazany, ze ste mi pomohli dojat moju priatelku k slzam a pripravit jej narodeninovy darcek, na ktory, snad, bude este dlho spominat. Boli sme nesmierne spokojni s ubytovanim, stravou, sluzbami a v neposlednom rade s personalom, ktory bol velmi mily a ochotny. Z Vaseho pristupu k zakaznikovi by si mali brat vzor aj ine hotelove zariadenia. Velmi radi sa do Hotela Grand Matej vratime, pretoze vieme, ze tam urcite stravime prijemne chvile.


Este raz Vam velmi pekne dakujem a zelam este vela spokojnych hosti.
 
Michal Pavelka

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------